ტრენინგის მიზანია დამწყებ ან/და მოქმედ იურისტებს გააცნოს საადვოკატო პრაქტიკა, რაც გულისხმობს როგორც კლიენტთან (როგორც ფიზიკური, ასევე, იურიდიული პირის წარმომადგენლობის შემთხვევაში) ურთიერთობის სპეციფიკას, ასევე, სამოქალაქო და ადმინისტრაციული პროცესის მიმდინარეობას და მის პრაქტიკულ თავისებურებებს. კურსი დაეხმარება იურისტებს გაიღრმავონ ცოდნა პროცესუალურ საკითხებში, რაც მათ ბაზარზე გახდით უფრო მოთხოვნადს.
კურსის გავლის შემდეგ მსმენელი იქნება მზად სწორად წარმართოს კლიენტთან ურთიერთობა მათი მოთხოვნებისა და საჭიროებების გათვალისწინებით. კურსის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი მიზანია მსმენელს გააცნოს საადვოკატო საქმიანობის სირთულეები და მათი პრევენციის გზები. კლეინტთან ურთიერთობის საწყისი ეტაპიდან, საქმის დასრულებამდე.
ამასთან, საქართველოს რეალობაში ხშირად ვხვდებით შემთხვევებს, როდესაც იურისტები კომპანიებს ემსახურებიან მხოლოდ სამართლებრივი დოკუმენტაციის მომზადების კუთხით, რის გამოც, დავის წარმოშობის შემთხვევაში, კომპანიას უწევს დამატებით მოიძიოს გარე კადრი („აუთ სორს კომპანია“), რომელიც წარმართავს დავას სასამართლოში. ხსენებული კურსის გავლის შემდეგ, იურისტს ექნება შესაძლებლობა დამოუკიდებლად წარმართოს პროცესი, კლიენტთან ურთიერთობის დაწყების ეტაპიდან, საქმის დასრულებამდე.
სილაბუსი
& თემა 1:
& თემა 2:
& თემა 3:
& თემა 4:
ტრენინგის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ ორენოვან სერტიფიკატს.